Spyder 2015 RT LTD SE6 sekvence

Spyder 2015 RT LTD SE6 sekvence
702.397,- Kč 849.900,- Kč
cena bez DPH cena s DPH
€ 26505.54,- € 32071.7,-
přidat do košíku

Spyder RT LTD SE6

Pearl White / Intense Red

Příslušenství nebo oblečení BRP k neslevněnému stroji v hodnotě 10.000,- ZDARMA 



Výrobce: BRP
Číslo produktu:
Stránka produktu:
Uvedení do prodeje: 12. 05. 2015

Dostupnost: U dodavatele
Záruční doba: 24 měsíců
Sazba DPH: Základní (21%)

Popis produktu

Galerie

Ke stažení

Dotaz na zboží

Související zboží

TUHLE HVĚZDU PROSTĚ MUSÍTE MÍT !

 

Can-Am Roadster Spyder RT-LTD 1330 ACE

 Futuristická tříkolka Spyder se dočkala své druhé verze. V BRP se rozhodli pro malou revoluci a přišli rovnou s několika technickými novinkami. Ke třem kolům přidali ještě tři válce. Ano, o pohon se bude starat tříválec o objemu 1330 ccm, řadový motor uložený napříč. Jeho hlavní výhodou je naprosto lineární nástup se spoustou točivého momentu od nejnižších otáček. Výsledkem je 115 hp  a o 20% vyšší točivý moment.  No a k tomu je tu zbrusu nová šestistupňová sekvenční převodovka, která se stará o přenos výkonu na zadní kolo pomocí řemene. V kombinaci s novým motorem to znamená znatelný pokles otáček při cestovních rychlostech, což logicky vede i k výrazné úspoře paliva.

 
 Motor a převodovka ale není jediné, na čem se pracovalo. Jsou tu změny v designu, i když to zásadní je zachováno. Model RT má přepracovaný prostor pro nohy řidiče a ten si tak může odložit chodidla na pohodlné plotny. Spyder používá také zbrusu nové sedlo, které může být doplněno opěrkou zad pro řidiče a na výběr budete mít hned ze dvou barevných kombinací. Nová jsou samozřejmě i kola, která musí jít s dobou spolu s novými blatníky s LED světly. Podvozek dostal nové tlumící jednotky, které i na novém modelu spolupracují se sofistikovanou elektronikouSpyderu.

 I další řešení jsou na Spyderu poměrně netradiční. V řízení pomáhá jezdci posilovač řízení, s brzdový systémem BREMBO v kombinaci s ABS zabrzdíte za každých podmínek. Cestovním ambicím stroje pak nahrává trojice kufrů se společným zámkem v zadní části stroje a velký úložný prostor v přední části. Samozřejmostí jsou vyhřívané rukojeti pro řidiče i pro spolujezdce, tempomat, vzduchový podvozek a audio soustava se čtyřmi reproduktory.

  Silnější 1200 W alternátor nahrazuje původní magneto na dvouválci. Změnami také prošlo chlazení motoru, Spyder nyní v podstatě nevydává žádné teplo směrem k jezdci, což bylo docíleno změnou proudění teplého vzduchu od chladiče při zastavení.

 A co více, na tento stroj Vám stačí řidičský průkaz skupiny B !!!

 

   Výbava tohoto modelu:

 - Nový řadový tříválcový motor ROTAX 1330 ACE

 - Nová 6-ti stupňová sekvenční převodovka SE6 se zpátečkou

 - Audiosystém AM/FM se čtyřmi reproduktory

 - Zadní vzduchově nastavitelné tlumení

 - Navigace GARMIN ZUMO 660

 - Brzdy BREMBO

 - Plotny pro pohodlné položení nohou při jízdě

 - ECO mode (ukazuje nejvhodnější dobu řazení pro nízkou psotřebu paliva)

 - Multifunkční
analogovo/digitální displej

 - Nové přední blatníky kol s LED techonologií

 - Textilní rozdělovním předního kufru

 - Osvětlený přední kufr

 - Sadu přenosných zavazadel v úložných prostorech

 - Black packet  ( vše v ocelové černé)

 - Chrom packet

 - El. výstup pro příslušeství

 - 12 V vtup

 - Luxusní prošívané kožené sedadlo

 - Tempomat

 - Elektrické výškově stavitelné plexi

 - Vyhřívané rukojeti řidiče

 - Nové tlumiče SACHS

 - DPS  posilovač řízení

 - Elektronicky ovládaná parkovací brzda

 - Vetrné deflektory

 - Elektronicky odemykatelný přední kufr

 - Hliníková chromová kola s 12-ti paprsky

 - Příprava pro iPod


                                                         Stabilizační systémy:

 EBD     - Rozděluje brzdný účinek na jednotlivá kola při brždění

 ABS     - Antiblokovací systém kol, zabraňuje zablokování kol při brždění a umožňuje dokonalou ovladatelnost za každé situace

 TCS      - Kontrola trakce zadního kola, omezuje jeho protáčení pro perfektní ovladatelnost za jízdy

 SCS      - Vyhodnocuje příčné a podélné síly a monitoruje zvedání vnitřního předního ola v zatáčce

 VSS      - Vehicle Stability System – Stabilizační Systém 

 DPS      - Progresivní elektronický posilovač řízení

 D.E.S.S.   - Bezpečnostní digitálně kódovaný systém proti odcizení

 

                                       Kapacita úložného prostoru:

- celková 155l

- přední kufr 58l

- odkládací schránka u řidiče 2l

- kufr na levé straně 26l

- kufr na pravé straně 26l

-  kufr zadní 43l

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

Kolik je dvakrát tři?