Outlander L 570 DPS 2017

Outlander L 570 DPS 2017
192.893,- Kč 233.400,- Kč
cena bez DPH cena s DPH
€ 7278.96,- € 8807.55,-
přidat do košíku

Outlander L 570 DPS 2017

Barva : zelená



Výrobce: BRP
Číslo produktu:
Stránka produktu:
Uvedení do prodeje: 13. 10. 2016

Dostupnost: Externí sklad (3 prac.dnů)
Záruční doba: 24 měsíců
Sazba DPH: Základní (21%)

Popis produktu

Galerie

Ke stažení

Dotaz na zboží

Související zboží

To nejlepší z výkonu a zábavy !

   Výkon kam se podíváte – Outlander L Max 570 je téměř synonymem zábavy! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 570 umožňuje o 4% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii...a nejen v ní. Outlander 570 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti , který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.

    Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu Visco-Lok, umožňující postupné zapojování a vysoký točivý moment, s jehož pomocí se dostanete z jakýchkoli potíží na cestě.

    25-palcové radiální pneumatiky Carlisle dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.

    A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Nová kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení diferenciálu Visco-Lok a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu.

    BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.

  S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…

 

Základní výbava DPS 

 - motor ROTAX 570  (48hp)

· Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimy (MIN,MED,MAX a pro sněžné pásy Apache)

. Platforma SST G2

· Přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4

· magneto 650W 

· Hliníková kola  

· Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI

· 240W přední světlomety

· Agresivní radiální pneu Carlisle 

. Hodiny v displeji

. 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny

. Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem

. Olejový chladič

. Elektrická zásuvka pro přívěs


Outlander L 500 DPS

Motor

Rotax

Výška

1 118 mm

Zdvih. objem motoru

570 ccm

Délka

2 184 mm

Typ / počet válců

4-takt / 2

Šířka

1 168 mm

Výkon hp

48

Rozvor kol

1 295 mm

Posilovač řízení DPS

ANO 

Přední pneu

25 x 8 x 12

Vrtání / Zdvih

82 x 47 mm

Zadní pneu

25 x 10 x 12

Chlazení

Kapalina

Výška od země

279 mm

Karburátor

2 Siemens VDO injektor

Výška sedadla

877 mm

Převodovka

CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha

Objem paliv. nádrže

20,5 litrů

Pohon

  Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok

Nosnost předního / zadního nosiče

 54 kg / 109kg

Brzdy

Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu

Uzavíratelná schránka

10,9 litrů

Zdvih přední nápravy

229mm

Osvětlení / Světla

2 přední ,1 zadní

Zdvih zadní nápravy

220mm

Tažná síla

590 kg

Suchá  hmotnost

330 kg

 Rám

SST G2

 

 
 
 
 
 

Kolik je dvakrát tři?