Maverick 1000R Xxc 2017

Maverick 1000R Xxc 2017
426.550,- Kč 516.126,- Kč
cena bez DPH cena s DPH
€ 16096.24,- € 19476.45,-
přidat do košíku

Maverick 1000R Xxc - Quarry Grey

 




Výrobce: BRP
Číslo produktu:
Stránka produktu:
Uvedení do prodeje: 14. 10. 2016

Dostupnost: Externí sklad (3 prac.dnů)
Záruční doba: 24 měsíců
Sazba DPH: Základní (21%)

Popis produktu

Galerie

Ke stažení

Dotaz na zboží

Související zboží

  Základní výbava:

- motor ROTAX 1010 s výkonem 101 hp

- posilovač řízení s možností změny intenzity (MIN , MAX, MED)

- dvě palivové mapy ECO mode a SPORT mode (změna výkonu a reakce plynového pedálu) pomocí tlačítka na přístrojové desce

- elektronický plyn

- plně stavitelný závodní podvozek FOX

- bezpečnostní kódovaný systém D.E.S.S. proti krádeži

- snadno vyjímatelné sedačky

- nastavitelný volant

- nastavitelná sedačka řidiče

- závodní disky kol typu Beadlock

- zadní plotna pro příslušenství LINQ (rychloupínací systém)

- duální výfuková soustava

- přední pevnostěnný nárazník

- zadní zavěšení typu TTA

- elektronický systém HSS

     

 - zabraňuje zvyšování otáček motoru při skocích, kdy tento systém udrží stejné otáčky motoru jako při posledním dotyku s povrchem před skokem. Tímto se chrání veškeré hnací osy 

Motor 75 kW (101 koní) Rotax 1000R V-Twin

Nový motor Rotax 1000R V-Twin s obsahem 976 cm3, 75 kW (15 kW – se schválením Euro 2 pro modely ES) je nejsilnějším motorem pro čtyřkolky side-by-side na trhu. Tento kapalinou chlazený motor OHC se čtyřmi ventily na každý válec je zásobován 54 mm ventily Bosch a dvěma vstřikovači VDO Siemens. Sofistikovaný systém elektronického vstřikování automaticky udržuje nejvyšší výkon motoru bez ohledu na teplotu nebo nadmořskou výšku. Dvojitý výfuk zajišťuje ten charakteristický zvuk, který očekáváte od vysoce výkonného vozidla side-by side. Výsledkem je vysoce výkonné vozidlo side-by-side schopné vydat nejvyšší výkon, zrychlení a nejlepší poměr výkonu ku hmotnosti, zatímco si současně udržuje skvělou spotřebu paliva.

 Vysoká dynamika

Když motor snáze dýchá, může vyprodukovat vyšší výkon. Proto jsme optimalizovali průtok na přívodu, při spalování i na výfuku, abychom zlepšili účinnost motoru. Výsledkem je 75 kW (101 koní) (15 kW – Euro 2 schválené pro modely ES) Rotax 1000R. Toho bylo dosaženo spojením navýšení průtoku na sacím systému a nezávislých sacích lišt, které umožňují vyladění každého z válců na optimální chod. Konstrukce hlavy motoru optimalizuje spalovací proces v komoře, díky větším sacím a výfukovým ventilům a zvýšenému kompresnímu poměru (12,0:1) a s vysokoprůtokovým duálním výfukem se podílejí na výkonnějším a účinnějším motoru.

Inteligentní řízení plynu (iTC)

Elektronický systém řízení plynu iTC nabízí plynulou dodávku paliva i v případě, že noha řidiče na nerovném terénu odskakuje. Systém iTC – který zahrnuje řidičem volitelný pákový přepínač pro ovládání plynu – je schopen detekovat nechtěné odskoky a na jejich základě filtrovat vstupy, což vede ve větší přesnost plynu, především za nižších rychlostí. Řidiči si mohou vybrat mezi progresivním nastavením (standard) a sportovním nastavením, které umožňuje lineární kontrolu plynu. Tento systém také redukuje počet pohyblivých částí ve vozidle, a tedy nevyžaduje údržbu, není třeba nastavovat kabeláž, promazávat či vyměňovat a systém tak má prodlouženou životnostní křivku.

Dvojitý výfuk

Dvojitý výfuk využívá vyladěné délky potrubí a resonanční komory aby vytvořil lepší průtok, který optimalizuje výkon a zvuk. Katalyzátor a uzavřený systém smyček zajišťuje optimalizované spalování z hlediska výfukových emisí a splňuje nové standardy EPA/CARB pro modely 2014.

Plynule měnitelný převod s klínovým řemenem vyztuženým Zylonem

 Zmodernizovaný systém plynule měnitelného převodu s novým klínovým řemenem posíleným Zylonem, což je materiál s 1,6 krát vyšší pevností v tahu a s vyšší tuhostí v tlaku v porovnání s běžným pásem, který zajišťuje jeho nižší zahřívání. Provedení odvětrání plynule měnitelného převodu také zajišťuje nižší teploty pásu, a to i za extrémních podmínek. Inovované provedení hnacího bubnu o větším průměru zajistí vyšší odolnost. Standardně při brzdění motorem, který vám pomáhá zpomalit při jízdě z kopce.

Palivová nádrž o objemu 37,8 L

Maverick side-by-side má největší palivovou nádrž ze sportovních side-by-side čtyřkolek, a to o objemu 38 litrů. To je o 14% více než jeho nejbližší konkurent v segmentu, což poskytuje rozšířený dojezd při vašich objevitelských cestách.

Dvojité A-rameno předního zavěšení

Dvojité A-rameno předního zavěšení znamená zdvih 356 mm (14 palců) pro stabilitu a přesnou jízdu.

Torzní vlečná A-ramena (TTA) nezávislého zadního zavěšení

Inovativní zadní zavěšení TAA pro Maverick 1000R side-by-side je vyvinuto jako kompaktní, účinné a s nižší hmotností a umožňuje tak zajistit požadovaný výkon pro sportovní nadšence. Jedná se o kompaktní verzi pětibodového zavěšení pro řízení bez nárazů a snížení smýkání pro optimalizovanou absorpci rázů a styk pneumatiky s vozovkou. Také má menší neodpruženou hmotnost než jiné čtyřkolky side-by side. Systém se skládá z dvojité sestavy A-ramena, kde každé A-rameno působí jako dva články a spodní řídící spoj slouží jako pátý článek. Výsledkem je kompaktnější a lehčí uspořádání s menším množstvím otočných spojů a kulových kloubů, což jej činí trvanlivější, protože se tak redukují vůle a opotřebení a je také odolnější proti poškození podvozku. Inženýři navrhli TAA, aby umožnili optimálnímu geometrickému zatížení přenos, který posílí kontakt pneumatiky s vozovkou, zatímco současně zvýší absorpci rázů, trakci a konečně i celkové ovládání zavěšení. Zdvih 356 mm (14 palců).

FOX Podium X Performance 2.0 odpružení

Can-Am Maverick je vybaven předním a zadním FOX Podium X Performance 2.0 HPG odpružením s kompresním a zátěžovým nastavením, takže máte možnost přizpůsobit jízdu, ať už si zvolíte jakýkoliv terén. Přestavitelné provedení umožňuje snadné ovládání a průběžné změny. Odpružení zahrnuje dvojfrekvenční pružiny, vysokotlakou 15 cm (6 palců) nádržku, řízení tlumení citlivé na rychlost, eloxované hliníkové tělo, kovaný uzávěr, chromovaný hřídel, vrchní a spodní nosné uložení, závodně vyvinutý vysokotlaký píst a speciálně připravený olej pro optimální chod za proměnlivých teplot.

Uložení motoru uprostřed

Motor Rotax je uložen nízko a blízko k těžišti rozvoru kol, což nejen zlepšuje rozložení hmotnosti a centralizaci zatížení, ale také znamená rychlejší reakce při změnách směru. Uložení motoru uprostřed má za výsledek nízko posazené těžiště a spolu s ostatními částmi podvozku zlepšuje ovládání v zatáčkách. Přidejte k tomu 214 cm (84,3 palců) rozvoru a 162,5 cm (64 palců) šířky a výsledkem je mrštný Maverick, který je stejně tak předvídatelný a spolehlivý, jako je výkonný a dynamický.

Vysoká tuhost rámu

Maverick 1000R je osazena novým rámem, který nabízí vyvinutější tuhost v porovnání se svou nejbližší konkurencí. S vyšší torzní tuhostí může rám zlepšit ovládání tím, že díky němu pracuje odpružení vozidla správně a se zvýšenou přesností.

33 cm (13 palců) světlé výšky

Maverick má 33 cm (13 palců) celkovou světlou výšku pro optimální výkon v náročném terénu. Zavěšení a rám byly vyvinuty tak, aby čtyřkolka zvládala členitý terén předvídatelným způsobem, ale aby zůstala stejně přesná při agresivním zatáčení.

Přední a zadní duální 214-mm větrané kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech na Mavericku 1000R se skládají z předních 214 mm hydraulických kotoučových brzd s dvoupístovým třmenem a 214 mm zadní hydraulické kotoučové brzdy s jednopístovým třmenem pro zajištění velké brzdné síly.

30,5cm (12 paců) litá hliníková kola

Tato stylová litá kola z hliníku byla počítačově optimalizována, aby na klíčových místech přidávala sílu a odolnost, zatímco eliminace přebytečného materiálu na ostatních místech snižuje neodpruženou hmotnost.

60,6 cm (27 palců) Maxxis Bighorn 2.0 pneumatiky (se schválením ES)

Nesměrové, šestivrstvé radiální pneumatiky Maxxis Bighorn 2.0 (Na ES modelech se schválením ES) mají extrémně odolné provedení, ale přesto mají odlehčený design, který snižuje jejich hmotnost. Tyto pneumatiky umožňují plynulou jízdu a předvídatelné cítění množství různých povrchů zatímco současně pneumatika bezpečně přiléhá a vhodný vzorek podpoří vaši bezpečnou jízdu.

Visco-Lok přední diferenciál

Exkluzivně pro BRP je Visco-Lok progresivní, automaticky uzavíratelný systém předního diferenciálu, aktivovaný volbou režimu 4x4. Systém inteligentně přenáší výkon z prokluzujícího předního kola na opačné kolo s trakcí. Visco-Lok nemá žádná tlačítka, která by bylo třeba mačkat, nebo páčky, za které by bylo třeba zatáhnout. Navíc nedochází k odskoku kola nebo vybočení, takže systém je pro řidiče naprosto jasný a zcela snadno řiditelný. Visco-Lok poskytuje progresivní uzamčení bez limitu otáček či omezovače rychlosti.

Rozvinutá ergonomie pro řidiče a spolujezdce

Can-Am Maverick 1000R side-by-side má prostornou kabinu speciálně navrženou tak, aby uspokojila potřeby řidičů všech velikostí a činila tak s důrazem na výsledek, díky kterému je leaderem tohoto odvětví. Provedení, které umožňuje snadnější nasedání a sesedání, více místa v kabině a prostoru pro nohy pro optimální pohodlí při jízdě. Ergonomie zaměřená na řidiče znamená nastavitelné pohodlí, ovladače, na které lze snadno dosáhnout, integrované bezpečnostní prvky a bezkonkurenční všestrannost. 

Odnímatelná samostatná sedadla

Sedadla jsou odnímatelná a samostatná, což znamená, že se v nich vy a váš spolujezdec můžete cítit tak pohodlně jako u krbu na konci dlouhého dne na vašich cestách. Sedadla jsou navržena tak, aby zajišťovala jak bederní, tak boční podporu a byla tak pohodlná i v tom nejdrsnějším terénu.

Nastavitelné sedadlo řidiče a naklápěcí řízení

Plná sedadla se svou bederní a ramenní podporou jsou navržena tak, aby poskytovala boční ochranu při agresivní jízdě a umožnila snadný nástup a výstup do vozidla. Sedadlo řidiče je dopředu a dozadu nastavitelné bez nutnosti použít nářadí, díky čemuž se snadno přizpůsobí celé škále řidičů i řidičských stylů. Naklápěcí volant se také nastavuje bez použití nářadí. Ukazatele jsou integrovány ve sloupku řízení, takže se pohybuje (posouvat nahoru nebo dolů) spolu s volantem, což zlepšuje viditelnost.

Úchyty a držadla pro spolujezdce

Řada Mavericku má obdobný systém úchytů pro spolujezdce jako model Can-Am Commander, který obsahuje jak madlo, tak levé boční držadlo. Úchyty jsou vytvořeny s ergonomicky přizpůsobenými zaobleními a umožňuje volitelné umístění ruky pro maximální komfort a pohodlí.

Klec z vysokopevnostní oceli, 51 mm (2 palce) v průměru, se schválením ROPS

Při projektování klece z vysokopevnostní oceli, 5 cm (2 palce) v průměru určené pro rodinu čtyřkolek Can-Am Maverick byl dodržen výrobní standard pro ochranné konstrukce proti převrácení (ROPS).

Rychle upevnitelné boční sítě

Aby nebylo narušováno pole výhledu řidiče i spolujezdce, boční sítě jsou navrženy tak, že mohou být otevřeny a znovu zavřeny jedním zaklapnutím. Nastupujte a vystupujte rychle s tímto jednoduchým, jednou rukou ovládaným systémem na jedno zaklapnutí.

Vysokopevnostní, víceúčelový zadní nosič s rychloupevňovacím systémem LinQ

Víceúčelový zadní nosič pracuje s rychloupevňovacím systémem LinQ, který vám umožní rychle a jednoduše umístit nebo vyjmout úložnou schránu, prodloužené nosiče, vaky nebo další předměty. Vložka dodávaná jako volitelné příslušenství nabízí ještě více úložného prostoru pro další rozšíření použitelnosti. Nosič zahrnuje povrch s protiskluzovou úpravou a zvýšenými hranami pro zlepšené upevnění nákladu. Množství hran a otvorů umožňuje lepší využití upínacích popruhů a lan. Kapacita zadního nosiče je 90,7 kg (200 liber).

31,6 litrů úložného prostoru v kabině

Úložný prostor v kabině se skládá z přihrádky na rukavice 17,2 L a úložného prostoru pod sedadlem řidiče 13,1 L. Praktický a mnohostranně použitelný úložný prostor v kabině umožňující vzít si s sebou vše potřebné.

Dvojité držáky kelímků

Dvojité držáky kelímků, umístěné na středové konzole, mají gumové záklopky pro užití v terénu.

Multifunkční digitální ukazatele

Obdélníkové LCD zařízení, které v sobě zahrnuje rychloměr, čítač kilometrů, hodiny, ukazatel ujeté vzdálenosti a ještě více, je upevněn na sloupku řízení, takže se pohybuje spolu s volantem a zůstává v přímém zorném poli řidiče.

Digitálně kódovaný bezpečnostní systém proti neoprávněnému užití (D.E.S.S.) s dvěma různými klíči

D.E.S.S. je prvním sériově montovaným elektronickým bezpečnostním  zařízením proti odcizení. Aby bylo možno nastartovat, musí elektronický kód v klíči odpovídat kódu v řídicí jednotce. Každý model má dva klíčky. Jeden je standardní klíč, který omezuje maximální rychlost na 70 km/h (40 mph). Druhý klíč je výkonový klíč, který nemá žádný limit rychlosti nebo výkonu. Pro všechny modely ES je výkon omezen na 15kW. Offroadová verze má plných 101hp.

240-wattové osvětlení

Can-Am nabízí osvětlovací systém 240 W. Světlomety v automobilovém stylu na každé straně pracují na 120 W při zapnutí potkávacích světel a na 240 W při zapnutí dálkových světel.

625-wattový alternátor

Standard s výkonným alternátorem o výkonu 625 W.

Snadno dostupná údržba

 

Snadno přístupný airbox poskytuje snadný přístup ke vzduchovému filtru a chladiči bez použití nářadí. Pojistky a relé jsou také snadno dostupné

 
 
 
 
 

Kolik je dvakrát tři?